“We zijn immers bezig om Boom volledig te ontwikkelen en te ‘ontpoppen’ en bijgevolg opnieuw een sterk merk of minstens een nog sterker merk te maken. Daarom laten we ons begeleiden door een extern bureau. Momenteel zitten we nog in de analysefase. Naast interviews en gesprekken met vertegenwoordigers uit de hele Boomse gemeenschap, houden we ook een externe enquête over het ‘merk’ Boom”, zegt schepen van Communicatie Kris Van Hoeck.
Vind jij Boom ‘enthousiast’ of ‘uniek’ ?
Vind jij Boom ‘enthousiast’ of ‘uniek’ ? Dat is bijvoorbeeld een van de vragen.
De enquête is online te raadplegen via de website van de gemeente Boom of ligt op papier aan de balies van het gemeentehuis en de bibliotheek. Op de wekelijkse marktdagen van donderdag 22 februari en donderdag 1 maart zullen er ook enquêtes afgenomen worden. Hoe meer deelnemers, hoe relevanter de resultaten zijn. De gegevens worden in de loop van de maand maart verwerkt waarna er brainstormsessies komen met tal van actoren en partners. Deelnemers aan de enquête kunnen zich ook opgeven voor die sessies.
Tegelijk volgt er een tentoonstelling rond ‘Boom Ontpoppen.’ Nog dit voorjaar wordt de citymarketing dan effectief gelanceerd, afgestemd op het Europees EFRO-project ter versterking van de handelskern, wat ook dit jaar wordt afgerond.
De enquête vind je rechtstreeks hier
foto: campagnebeeld Boom ontpoppen