“Toen we in 2003 naar het nieuwe gemeentehuis verhuisden, waren we één van de eerste gemeenten in Vlaanderen die een eigen huisstijl introduceerden”, vertelt schepen van communicatie Tom Ongena (Open Vld). “We zijn intussen twaalf jaar verder en het is hoog tijd om deze op te frissen. Sint-Katelijne-Waver heeft immers heel wat troeven en die willen we nog meer in de verf zetten.”
Het communicatiebureau Nelson Group kreeg de opdracht om de nieuwe huisstijl met bijhorend logo en passende slogan uit te werken. “Om dit te doen, willen we in eerste instantie weten hoe de inwoners van Sint-Katelijne-Waver naar hun gemeente kijken”, zegt Vanessa Caudenbergh van Nelson Group. “Hiervoor stelden we een vragenlijst op en we willen alle inwoners oproepen om deze in te vullen.”
Je kan de enquête invullen via de gemeentelijke website www.skw.be. Een papieren invulformulier vind je in het gemeentelijk infoblad dat komend weekend in de brievenbussen zit. Onder de deelnemers worden zes Katelijne-geschenkbonnen ter waarde van 20 euro verloot. Invullen kan tot en met woensdag 9 september.
“We hopen dat de mensen massaal deelnemen en zo mee het nieuwe gezicht van onze gemeente bepalen. De nieuwe huisstijl is bovendien het startschot voor een algemene opfrissing van onze communicatiemiddelen”, zegt schepen Tom Ongena. “Ook de website zal helemaal vernieuwd worden, inclusief een uitgebreid elektronisch loket waar mensen dag en nacht terecht zullen kunnen om documenten op te vragen.”