De jurycommentaren waren lovend
Jef Martens: “Het is een heel goede song, een heel goed refrein en een positieve anthem. Er moet wat woede bij het optreden komen. Jullie waren de tweede beste van allemaal.”
Bart Peeters: “Jullie zijn supercool. Jullie zijn supersympathiek. Toch kan ik jullie niet 100 punten omdat ik hoop dat er naar de finale toe nog kosten gedaan worden aan het arrangement. Het nummer moet nog wat meer vleugels krijgen zoals jullie normaal wanneer live spelen. Ik zie in jullie heel veel, dat het jullie heel goed mag gaan.”
Piet Goddaer: “Het is spijtig dat jullie het niet live kunnen spelen. Jullie blazen dan gewoon de hele tent plat. Jullie feel, jullie eigenheid mag meer naar voor komen.”
Ruslana: “Ik ben verliefd.”
Punten experten: 97 – 95 – 88 – 75 = 90
Bron: tekst, foto’s (helemaal links Jasper Publie) en interview eurosong.be
