In het rust- en verzorgingstehuis Den Beuk in Boom zijn vrijdagnamiddag verschillende bewoners onwel geworden. De reden daarvoor zijn de extreem hoge temperaturen. Brandweer, ziekenwagen en MUG kwamen ter plaatse, samen met de noodplanning. Vanuit de gemeentes Boom en Rumst zijn extra ventilatoren en mobiele airco’s geleverd.
De medische diensten zijn de toestand van alle bewoners aan het evalueren. Indien nodig zullen er mensen worden afgevoerd naar het ziekenhuis



Bron en foto’s: BL Media
