Group A. De Witte, eigenaar van Cibel, Cebon & Allnuts Blijft niet bij de pakken zitten. Na de officiële annulatie van ‘De 1000 km voor Kom op tegen Kanker’ besliste Group A. De Witte om toch hun beste beentje voor te zetten en op 2 dagen tijd alle filialen van de groep, goed voor 600km, per fiets te bezoeken.
“Dit initiatief straalt de waarden van onze groep uit: naast een hoge kwaliteit van de producten en onze ongekende service, hechten we ook bijzonder veelbelang aan een goede samenwerking tussen onze mensen. Daar ligt voor ons de sleutel tot het succes. Als groep moeten we ervoor zorgen dat we door die samenwerking boven onszelf uitstijgen. We zetten ons ook al jaar en dag in voor verschillende goede doelen,zo waren we vorig jaar ook al van de partij op dit mooie wielerevent”, zegt CEO Jurgen de Witte van Group A. De Witte.
Group A. De Witte heeft beslist deze editie niet aan hun voorbij te laten gaan. Daarom is er als groep beslist om bij wijze van teambuilding, met aandacht voor veiligheid en social distancing, al de filialen te bezoekenper fiets als eerbetoon aan de ‘1000 Km voor Kom op tegen Kanker’. Dit evenement vond onder normale omstandigheden plaats van 21 tot 24 mei.
Donderdag 21 mei beginnen ze aan hun avontuur, na een tocht door het Waasland en Vlaamse Ardennen bezoekt men de vestigingen van Gent en Starfresh Roeselare, goed voor 270 kilometer. Op zaterdag 23 mei begint men ’s ochtends vroeg aan de koninginnenrit, dan rijdet men 330 kilometer over glooiende wegen. De tocht brengt de deelnemers vanaf de uitvalbasis in Sint-Katelijne-Waver naar het hoofdkwartier in Brussel, Luik, Herk-De-Stad om zo via Antwerpen naar het beginpunt in Sint-Katelijne-Waver terug te keren. Tijdens deze tocht wordt er veel belang gehecht aan de veiligheid van de medewerkers en aan respect voor de medemens, zo zal elke deelnemer voorzien zijn van een mondmasker, werd er een wegkapitein aangeduid en rijdt men verspreid uit elkaar. Een volgwagen zal de groep assisiteren.