Red & Yellow Wash De Red & Yellow Wash vond plaats voorafgaand aan de derby. De fans waren uitgenodigd om zich in witte kleding te melden bij de derby. Vervolgens werden ze door middel van (uitwasbare) poederverf rood en geel gekleurd en ontvingen ze twee gratis wedstrijdtickets voor KV Mechelen – Standard op 7 maart. “Het was echt een prachtig gezicht hoe al die fans zich lieten kleuren om door de Red & Yellow Wash te lopen. Deze actie zette deze derby nog eens extra op scherp. Op een kleurrijke en originele manier onderstrepen we zo de verbroedering en passie van onze fans. Rood en geel, dat is KV Mechelen”, aldus Johan Timmermans, voorzitter van KV Mechelen. Beleving en dynamiek Sinds januari 2013 is Unibet de ‘Official Sports Betting Partner’ van de hoogste voetbalklasse in België. Daarnaast is men als sponsor betrokken bij KRC Genk, KV Mechelen en Cercle Brugge. Vanuit deze betrokkenheid wil het merk de beleving van het Belgische voetbal versterken en een nieuwe dynamiek in de competitie verwezenlijken. Unibet onderneemt daarvoor unieke acties en aantrekkelijke content. KV Mechelen = passie KV Mechelen – Lierse SK draait om veel meer dan alleen een spelletje voetbal. Het is een jaarlijkse ontmoeting tussen twee rivalen waarbij traditiegetrouw de supporters van beide ploegen zich stevig laten horen. “Zo’n unieke actie van onze sponsor draagt bij aan de passievolle beleving van onze supporters bij deze derby. Als twaalfde man stonden we vandaag allemaal in twee kleuren als één man achter ons team. Mede dankzij de supporters zijn de drie punten in Mechelen gebleven. Je zag alleen maar lachende, roodgele gezichten”, aldus Johan Timmermans. Foto: kvmechelen.be]]>
Red and Yellow Wash Malinwa groot succes
vorig bericht